پشتیبانی: 7883 098 0937 / 35402238-041 || هفت روز هفته: 10 تا 21

هُوَالْرَزّاقْ

 

شرایط و قوانین “به رایس”

 

قوانین ضمانت استرداد و مرجوعی

به رایس جهت تکریم شما مشتریان گرامی اقدام به ارائه محصولات در بسته های یک کیلویی می نماید تا جهت بررسی کیفیت محصول قبل از خرید عمده یا خرید با گونی ده کیلویی، از کیفیت محصول و اینکه باب طبع شماست اطمینان حاصل نمائید. (برخی از همکاران به خاطر سود بیشتر و دردسر کمتر بسته های کمتر از ۵ کیلو عرضه نمیکنند)

با این وجود به رایس امکان مرجوع نمودن کالا ها را برای مشتریان عزیز خود فراهم کرده است که قوانین آن به صورت زیر است:

  • در صورتی که در ارسال محصولات از نظر وزن، نوع محصول و … اشتباهی از سوی به رایس رخ داده باشد، هزینه های مرجوعی کالا و در صورت نیاز ارسال مجدد کالای اصلاح شده به عهده به رایس میباشد. (بازگشت کالا های مذکور باید حتما از طریق شرکت پست ایران صورت گیرد)
  • در صورتی که به هر دلیلی از کیفیت برنج ها رضایت نداشتید (حتی اگر فکر کنید نمونه یک کیلویی محصول با کیسه ده کیلویی ارسالی از نظر کیفیت متفاوت است) میتوانید پس از هماهنگی با پشتیبانی سایت نسبت به استرداد کالا اقدام نمائید.
  • محصولات بسته بندی و بسته های یک کیلویی محصولات شامل قوانین مرجوعی نمیشوند و غیر قابل استرداد هستند.
  • کیسه های ده کیلویی در صورتی قابل استرداد هستند که کمتر از یک کیلوگرم از آنها استفاده شده باشد.
  • مرجوعی فقط در صورتی امکان پذیر است که از زمان دریافت محصول توسط شما تا اعلام تمایل به استرداد محصول، بیش از یک هفته نگذشته باشد.
  • پس از مرجوع نمودن کالا و دریافت آن توسط به رایس و تائید کارشناسان، مبلغ استرداد به صورت (وزن کالا دریافتی × قیمت کالا در فاکتور سفارش شما) محاسبه شده و مبلغ در اولین ساعت کاری به شماره شبای اعلامی توسط شما واریز میگردد.
  • شماره شبا الزاماً بایستی به نام فردی باشد که واریز مبلغ سفارش از حساب ایشان صورت گرفته است. (به عنوان مثال اگر واریز مبلغ سفارش مربوطه را از طریق حساب بانکی فرد X پرداخت کرده باشید، مبلغ مربوط به استرداد کالا، فقط به یکی از حساب های بانکی مربوط به همان فرد واریز میگیرد).

 

پرداخت

پرداخت در سایت به رایس به یکی از روش های زیر امکان پذیر است:

• پرداخت از طریق انتقال مستقیم بانکی (کارت به کارت یا فیش بانکی)

  • در این روش باید پس از پرداخت وجه سفارش خود، به شماره حساب اعلام شده در فاکتور، تصویری از فیش واریزی را از طریق واتساپ به پشتیبانی سایت ارسال فرمائید تا سفارش شما وارد مرحله پردازش شود.
  • تا قبل از پرداخت کامل وجه و تائید توسط پشتیبانی سفارش شما قطعی تلقی نمیگردد. در صورتی که به دلیل عدم پرداخت به موقع سفارش، موجودی محصول به اتمام برسد، به رایس وظیفه ای در قبال تهیه محصول مذکور ندارد.
  • درصورتی که محصولات فاکتور قطعی نشده (پرداخت نشده)، تا زمان پرداخت شامل تغییر قیمت شوند، مشتری بایستی فاکتور را بر اساس مبالغ جدید نهایی کرده و پرداخت را انجام دهد.

• پرداخت هنگام دریافت:

این روش “فعلا فقط برای شهر تبریز” در دسترس است. در صورت انتخاب این روش پرداخت، کارشناس به رایس قبل از ارسال مرسوله جهت هماهنگی، با شماره تلفن اعلامی شما هنگام ثبت نام تماس خواهند گرفت.

پرداخت هنگام تحویل محصول به یکی از روش های زیر صورت میگیرد:

  • پرداخت نقدی: در این روش پرداخت، شما بایستی مبلغ سفارش خود را هنگام تحویل به صوت نقدی  به پیک تحویل دهید. (منظور از پرداخت نقدی، پرداخت اسکناس رایج کشور جمهوری اسلامی ایران است)
  • پرداخت کارتی با پوز سیار: در این روش شما بایستی وجه سفارش خود را هنگام تحویل توسط کارتخوان سیار همراه پیک پرداخت نمائید.
  • پرداخت آنلاین: در این روش پرداخت، هنگام تحویل مرسوله به پیک، پیامکی حاوی لینک پرداخت امن توسط “اسنپ باکس” و یا “تپسی” به شماره همراه شما ارسال میگردد و سپس با کلیک روی لینک و پرداخت وجه به صورت آنلاین و تائید توسط پیک، مرسوله به شما تحویل داده میشود.

توجه داشته باشید که همانطور که در هنگام ثبت سفارش نیز به شما یادآوری میگردد، در صورت انتخاب روش پرداخت هنگام دریافت، شما باید نوع پرداخت (نقدی، کارتی، آنلاین) را هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات وارد نمائید.

• پرداخت آنلاین

در این روش پرداخت، شما میتوانید به دو صورت زیر عمل کنید:

  1. پرداخت از طریق انتخاب گزینه IDPay و پرداخت امن از طریق درگاه آی دی پی
  2. پرداخت از طریق لینک idpay.ir/behrice ، در این روش شما میتوانید مبلغ سفارش و شماره سفارش خود را در لینک مذکور وارد نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه سفارش خود نمائید. پس از واریز وجه با این روش، می بایست تصویر رسید ارسالی یا شماره پیگیری تراکنش را که برای شما پیامک میگردد، از طریق واتساپ به پشتیبانی به رایس ارسال نمائید تا سفارش شما پس از بررسی، قطعی شود. (در این روش پشتیبانی به رایس نیز در اسرع وقت، پیامکی حاوی لینک امن پرداخت از طریق IDPay.ir و درگاه بانک سامان، همراه با مبلغ و … برای شما میفرستد و به راحتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید. درصورتی که از طریق لینک پرداخت را انجام دهید نیازی به اعلام مجدد به پشتیبانی نیست و به صورت خودکار سفارش شما ثبت قطعی شده و وارد مرحله جمع آوری و ارسال میگردد.)

• سفارش های پرداخت نشده پس از ۷۲ ساعت به صورت خودکار حذف میشوند.

 

قیمت ها و موجودی کالاها

کلیه قیمت ها و تعداد موجودی کالاهای مندرج در سایت به روز و صحیح می باشد، اما برای سفارش عمده یک کالا می بایست قبل از سفارش حتما با بخش فروش هماهنگ نمایید. همچنین درصورت تغییر قیمت ها، سفارشاتی که قبل از تغییر قیمت نهایی شده اند مشمول قیمت های جدید نخواهند شد (محصولات با قیمت جدید با مشخصه های جداگانه در سایت ثبت خواهند شد)، مگر اینکه قیمت مندرج در سایت به دلیل خطای انسانی اشتباه درج شده باشد. که در این صورت پس از تماس با مشتری و اعلام شرایط، مابه التفاوت قیمت صحیح و پرداخت شده از مشتری دریافت گردیده و کالا ارسال میگردد و یا سفارش مشتری لغو شده و در صورت تمایل میتواند مجددا با قیمت تصحیح شده عملیات خرید را انجام دهد.

در صورت پرداخت وجه و سپس لغو خرید تحت شرایط مذکور، وجه پرداختی پس از حداکثر ۷۲ ساعت به شماره شبای متعلق به واریز کننده وجه عودت داده میشود.

 

بسته بندی و ارسال محصولات

• ارسال سفارش های بالای ۴۰۰ هزار تومان برای شهر تبریز رایگان است!

• تحویل مرسوله فقط در درب ساختمان صورت میگیرد و پیک از تحویل مرسوله داخل ساختمان معذور است.(در صورت وجود معلولیت و … قبل از سفارش کالا مراتب را با پشتیبانی در میان بگذارید تا اقدامات لازم جهت رفاه حال شما صورت گیرد).

• تحویل مرسوله در روش ارسال پستی تحت هر شرایطی درب ساختمان میباشد.

• برای تحویل گرفتن محصول باید شماره سفارش خود را به پیک تحویل دهید، پیک پس از تطبیق شماره سفارش، مرسوله را تحویل خواهد داد. بدیهی است کسی که شماره سفارش مرسوله را اعلام میکند به عنوان صاحب  بار و تحویل گیرنده تلقی میشود. فلذا در حفظ شماره سفارش خود کوشا باشید. (شماره سفارش در هر زمان از طریق حساب کاربری >> پیشخوان >> سفارش های من، قابل دسترسی است) 

ارسال محصولات به دو دسته داخل شهر تبریز و سایر نقاط ایران تقسیم میشود:

ارسال داخل شهری (تبریز)

  • بسته بندی و ارسال سفارش های ثبت شده قبل از ساعت ۱۶، در همان روز صورت میگیرد و از ساعت ۱۶ به تدریج ارسال میگردند. (سفارش های با روش تحویل حضوری، بعد از ساعت ۱۷ آماده تحویل در محل فروشگاه میباشند)
  • بسته بندی و ارسال سفارش های ثبت شده بعد از ساعت ۱۶، در روز کاری بعد و به صورت تدریجی از ساعت ۱۶ ارسال میگردند. بدیهی است اولویت ارسال سفارشات با سفارش هایی است که از نظر زمانی زودتر ثبت قطعی (پرداخت و تائید) شده باشند.
  • در صورتی که گزینه تحویل حضوری را انتخاب کرده باشید، با در نظر گرفتن شرایط مذکور در دو بند قبلی، میتوانید نسبت به دریافت سفارش خود از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و در محل فروشگاه اقدام نمائید.

ارسال به سراسر ایران

  • بسته بندی و ارسال سفارشات، در روز کاری بعد صورت خواهد گرفت.
  • ارسال از طریق تیپاکس به صورت پس کرایه است و فقط برای مراکز استان ها قابل انجام است.
  • در صورت انتخاب گزینه ارسال از طریق باربری، ارسال مرسوله تا شرکت حمل و نقل برای سفارش های بالای ۴۰۰ هزار تومان، به صورت رایگان بوده و هزینه حمل تا مقصد به صورت پس کرایه است. جهت دریافت مرسوله باید شخصا به بابری پایانه مسافربری مقصد مراجعه نموده و با ارائه مدرک شناسایی مرسوله را تحویل بگیرید. (ممکن است شرکت باربری در قبال دریافت وجه، مرسوله را با پیک درب ساختمان شما تحویل دهد. برای بررسی این مورد هنگام تماس باربری مقصد با شما، موضوع را در میان بگذارید.)
نکته: برخی از همکاران با ادعای فروش برنج به قیمت عمده و به قیمت تُناژ و … ارسال رایگان را محدود کرده اند، حتی برای ارسال داخل شهری! در حالیکه محصولات مشابه را، با قیمت برابر یا حتی بیشتر از به رایس عرض می نمایند. “به رایس” فقط به فکر فروش نیست، به دنبال دوستی پایدار است! به همین خاطر رفع دغدغه شما از بابت خرید برنج و حبوبات را دغدغه اصلی خود قرار داده است.
 
 

پیگیری سفارشات

در حالت کلی وضعیت سفارشات در قسمت “سفارش های من” در پنل کاربری قابل مشاهده است.

ارسال داخل شهری(تبریز) :

  •  پس از تحویل مرسوله به پیک وضعیت سفارش به “تحویل داده شده به پیک” تغییر کرده و همزمان پیامکی حاوی اعلام وضعیت برای شما ارسال خواهد شد.

ارسال به سایر نقاط کشور:

  • پس از تحویل مرسوله به پست، وضعیت سفارش به “تحویل داده شده به پست” تغییر کرده و همزمان پیامکی از سوی شرکت ملی پست و یا پشتیبانی سایت برای شما ارسال خواهد شد که حاوی کد پیگیری و یا لینک مربوطه است که موقعیت بسته را طی تمامی مراحل ارسال برای شما نمایش میدهد.
 

برگشت خوردن یا مفقود شدن سفارش

در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده ثبت شده در سایت (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال مجدد خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) مرسوله با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد و هیچ هزینه مجددی از مشتری دریافت نمیگردد.

تغییر شرایط و قوانین

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

با آرزوی داشتن خریدی عالی ❤

به رایس (BehRice.ir)